Bliv fundet på nettet med SEO-tekster - synlige, sælgende og troværdige

SEO-tekster


Alle de tekster, vi skriver til nettet, har SEO for øje og er skrevet i et godt, sælgende sprog, så på den måde differentierer vi ikke mellem SEO-tekster og hjemmesidetekster. Alligevel stiller vi ekstra skarpt på følgende SEO-parametre:

    • Nøgleord og nøgleordsdensitet
    • Overskrifter: H1’er og H2’er
    • Interne links og gode ankertekster
    • Evt. udgående, eksterne links
    • SEO-titel og metabeskrivelse

 

Nøgleord og nøgleordsdensitet

Vi taler med jer om, hvilke nøgleord I gerne vil findes på i søgemaskinerne og udarbejder gerne en søgeordsanalyse i Googles Keyword Planner-Tool. Efterfølgende sørger vi for, at nøgleordene bliver integreret i teksterne med en passende nøgleordsdensitet, så vi naturligvis ikke keywordstuffer.

Overskrifter: H1’er og H2’er

Vi skriver sælgende overskrifter, hvor de relevante nøgleord også er nævnt. Overskrifterne tjener to vigtige formål: 1) At fange læserens interessere og øge muligheden for konvertering, 2) At fange botternes interesse.

Interne links og gode ankertekster

Vi taler med jer om, hvilke sider I gerne vil booste, og sørger for, at der er mulighed for interne links til netop de sider med gode ankertekster og relevante nøgleord.

Evt. udgående links

Ønsker I også udgående links til eksterne, troværdige sider, kan vi også sørge for at skrive det ind i teksterne. Eksterne links til udgående sider kan være en god idé for læseren, men giver også søgemaskinerne et naturligt linkflow.

SEO-titel og metabeskrivelse

Vi skriver en passende og sælgende SEO-titel og metabeskrivelse til alle teksterne, hvor vi selvfølgelig nævner de relevante nøgleord. Vi sørger også for, at hverken SEO-titlen eller metabeskrivelsen er længere, end hvad der vises i søgeresultaterne (medmindre I har andre ønsker naturligvis. Nogle SEO-eksperter mener nemlig, at det er en god idé at skrive metabeskrivelsen længere end visningen, da det jo også er tekster, der muligvis indekseres, omend vi ikke kan se den).

Læseren i centrum

Når vi skriver SEO-tekster, er læseren ALTID i centrum. Vi skriver altså ikke tekster bare for at tilfredsstille søgemaskinerne. Indholdet skal have kvalitet, være relevant og stille afsenderen/jer i et troværdigt lys, så teksterne også konverterer. Af den grund læser vi også altid korrektur på teksterne, inden vi sender dem/lægger dem op.

Forskellige former for SEO-tekster

Ofte er de SEO-tekster, vi skriver, egentlig bare forskellige typer af hjemmesidetekster, som selvfølgelig skal tilfredsstille læserens behov og alligevel fange søgemaskinernes interesse. Det er fx produktbeskrivelser, kategoribeskrivelser, guides, blogindlæg eller Viden Om-indlæg.

Priser på SEO-tekster

Når vi skriver SEO-tekster, bliver vi ofte bedt om at skrive en masse, og vi giver selvfølgelig rabat, jo flere tekster vi skal skrive. Så ring eller send os en mail, og vi giver jer et uforpligtende tilbud.

Hele pakken

Hvis I ønsker det, kan vi også sagtens selv lægge teksterne op i jeres system, hvis det er nogenlunde brugervenligt som fx de fleste CMS-systemer. Når vi lægger op, sørger vi selvfølgelig for at linke internt og udfylde SEO-titel og metabeskrivelse. Skal vi også lægge teksterne op, koster det ekstra.


VN:F [1.9.22_1171]
Vurdering: 0.0/5 (0 Stemmer i alt)
Hent et uforpligtende tilbud
 
a1kommunikation