Grafik og trykte materialer.

  • Mange års erfaring med grafik

  • Medlemsblade, advertorials, årsrapporter, magasiner

  • Vi pakker teksterne smukt ind

Foldere og brochurer nedenfor

Skal vi hjælpe jer med at præsentere jeres tekster? Vi har bl.a. erfaring med magasiner, brochurer, årsrapporter og medlemsblade til forskellige målgrupper.

Magasiner, årsrapporter og medlemsblade

Grafisk design er visuel formidling – øjets sprog. Grafisk design understøtter jeres budskab og leverer den kontekst, der møder øjet. Kombinationen af tekst og grafik skaber det samlede udtryk.

Trykte materialer fungerer stadig som et værdsat format i en ellers digital verden. Vores erfaring med magasiner, årsrapporter, brochurer, medlemsblade og bøger viser, at det gode håndværk har et stort potentiale – både når det gælder en gennemarbejdet tekst og det grafiske udtryk.

Hvad kan vi tilbyde?

Du kan vælge alt fra en full-service-løsning til den håndplukkede ekspertise:

  • Koncept for indhold
  • Tekst: genre, format og tone of voice
  • Valg af og koordinering af fotografer og illustratorer
  • Grafisk udtryk: den overordnede kreative visuelle linje og layout
  • Redigering og korrektur
  • Produktion: kontakt til trykkeri, indhentning af priser og viden om papirkvaliteter
  • Budget

Hvem er I, og hvem skal vi ramme?

Jeres værdier skal frem i materialet, derfor tager vi, inden vi går i gang, en snak om, hvordan tonen, sproget og det visuelle udtryk skal være. Ønsker I fx et formelt og stilfuldt udtryk gennemsyret af stolthed og en lang produktionstradition eller nærmere en tekst i øjenhøjde med et direkte sprog og en uformel grafisk stil?

Det er også vigtigt for os, at vi kender målgruppen. Der er nemlig stor forskel på, om I henvender jer til b-t-b- eller b-t-c-markedet, og om det er kvinder på 50 eller mænd på 20, vi har med at gøre.
Sidst skal vi selvfølgelig vide, hvilket budskab I gerne vil sælge, og hvad vi skal overbevise jeres modtagere om, så de får lyst til at tage materialet i hånden, læse og ikke mindst læse videre.

Alle disse overvejelser og spørgsmål tager vi over telefonen eller ved et personligt møde og gennem en løbende dialog under processen.

Vi bliver ved, til I er tilfredse

Vi ved, at ting kan ændre sig undervejs: at nogle formuleringer inspirerer til andre afsnit, at en grafisk detalje kan vise sig at være nøglen til det bærende udtryk, eller at I måske ønsker et andet udtryk end først antaget. Vi justerer selvfølgelig, til I er tilfredse.

Foldere og brochurer.

En folder fungerer som et udbygget visitkort og er god at have med til møder eller lægge steder, modtageren færdes, for den giver læseren et hurtigt overblik over det, du ønsker at informere om eller gerne vil sælge. Vi både skriver og layouter foldere og brochurer.

Sådan skriver vi en folder- og brochuretekst

For at kunne skrive en god tekst skal vi vide:

1) Hvad dit budskab er
2) Hvem dine modtagere er
3) Hvem du er

Vi kan enten mødes personligt eller snakke sammen over telefonen, når vi skal sættes ind i din kommunikationssituation. Når vi taler, finder vi også frem til, om du ønsker en bestemt stil og tone, og om du allerede har en eksisterende kommunikation (fx hjemmesidetekster, gamle foldere, konkurrenters salgsmateriale mv.), vi kan lægge os op ad.

Når vi har talt sammen, udarbejder vi et tekstudkast, som vi snakker eller mailer sammen om. Måske skal vi have nogle andre informationer med, måske skal nogle slettes. Ofte oplever vi, at tekstudkastet inspirerer kunden til nye og andre ideer. At se sin virksomheds værdier og mål på papir gør pludselig det hele meget konkret – især for små virksomheder. En god tekst fremkommer altid gennem dialog, og vi justerer, til du er tilfreds.