Sproglig rådgivning.

  • Skriveguide

  • Sprogpolitik

  • Råd og vejledning

Vi kan hjælpe med:

  • skriveguide
  • sprogpolitik  
  • råd og vejledning

Hvem hjælper vi?

a1’s kundeskare spænder fra store virksomheder og institutioner som f.eks. Aller, COOP, Folketinget, Volkswagen, Nordjyske Medier, Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Kärcher, Gyldendal, Karnov, Operate og Pilgrim til en lang række nystartede og enkeltmandsvirksomheder. Vi har også skræddersyet kurser til bl.a. FOF og Erhvervshuset.

Hvem er vi?

a1s team består af et alsidigt hold af professionelle kompetencer inden for sprog og kommunikation. På den måde kan vi til enhver tid hjælpe jer med at forbedre jeres tekster, så de rammer jeres læsere. 

Kommunikation, korrektur og kærlighed

Bliv klogere på sprog og kommunikation.

Alle indlæg om sprog og kommunikation fra vores blog, Ud med sproget!

En ordblind fisker ved skiltet "Fiskeri forbudt".

Ordblinde springer ud i en verden af ord

/
Hvilke praktiske og følelsesmæssige udfordringer møder ordblinde i deres hverdag? Og hvad kan ordblinde gøre, så hverdagen bliver lettere? Vi har spurgt ordblindekoordinator Martin Rasmussen og Helene Knudsen, der selv er ordblind.
Kram bamsen er a1 kommunikations skabelon til mere salg på nettet

Hvad er en god tekst?

/
Afsender, Budskab, Modtager, SEO og at Elske det, vi skriver om, er de 5 vigtigste elementer i en god webtekst. Kram BAMSEN, så du sælger mere.
Foto af bogen "Tekst og trafik - vejen til mere salg på nettet"

Bog om SEO, tekstforfatning og onlinekommunikation

/
Bogen er den første af sin slags, der kombinerer klassisk kommunikation med onlineelementerne SEO, WordPress og menustruktur.